Onnistunut tapahtuma alkaa kirkkaasta konseptista ja selkeistä tavoitteista, joita ovat esimerkiksi tuotetietoisuuden lisääminen, myyntiliidien kerääminen, yhteisön rakentaminen, myynti – tai edellisten yhdistelmä. Pelkkä tahtotila ei kuitenkaan riitä. Lisäksi tarvitaan rautaista ammattitaitoa ja kykyä myydä. Mpalveluilla on lähes 30 vuoden ja yli 60 tapahtuman kokemus molemmista.
Tapahtumapaikkoina mm. Helsingin Messukeskus, Jyväskylän Paviljonki, Wanha Satama, Tampere-talo ja Kaapelitehdas
Miten siis voimme auttaa?

Tapahtumatuotannot
Tuotamme messuja, ammattiseminaareja ja tapahtumia joko kokonais– tai osatuotantona. Tarvittaessa hoidamme myös sisällöntuotannon, esimerkiksi seminaarit, workshopit tai muut oheistapahtumat.

Tapahtuman palvelumuotoilu
Onko mielessäsi uusi tapahtuma – vai kaipaako vanha messutapahtuma uutta virtaa? Meiltä saat kaiken yhdeltä luukulta. Konseptoimme tapahtuman, hoidamme tuotannon, yhteistyökumppanimyynnin ja markkinoinnin kuntoon. Ja vastaamme myös tapahtuman kehittämisestä tuleville vuosille!

Yhteistyökumppanimyynti
Autamme messuja, tapahtumia ja tapahtumapaikkoja tuotteistamisessa, tuotteiden kehittämisessä ja myynnissä, tavoitteenamme ovat aina toimivat pitkäaikaiset kumppanuudet.
Entäpä CV?
Ammattitapahtumia: Sign, Print & Promotion, Teknologia, PacTec, FoodTec & PlastExpo Nordic, FinnGraf, FinnVisual, Suunnittelun Maailma, AudioVisual, Julkisivu jne.
Kuluttajatapahtumia: AUTO 25 & Mobility, Erätaika, Lemmikkimessut, OutdoorExpo, OutletExpo, Kuva & Ääni, Jyväskylän Kirjamessut, ShowlinkPets, Jyväskylän Viinimessut, Tampereen Kirjafestarit jne.